måndag 2 augusti 2010

Manlig måndag: Krille kills for COC


En vanlig dag på jobbet. Stål i blicken via Umeå Hardcores vidder av betong och grå cement. T-shirt från Corrosion of Conformity. Trve retrokorrekt kulsprutepistol från Thompson, a.k.a Chicago Typewriter, tillverkad 1928. Kalla mig Kpistkrille.


Min chef Lovisa, a.k.a. Döden i högklackat.


Modernare numetalkpist: Heckler & Koch Maschinenpistole 5.
Mycket tyst. Och tysk.


”Gangs are doing drive-bys in SOFO/Fingers is drillin’ ink and we’re gettin’ laid/You machine-gunning metal punks are goin’ to hell”


Det blev en rat eyed ghoul

Maxad testosteronmåndag. Pust. Behöver blixtsnabb energi:

Återförening eller ej – rätt coolt. Ändå.

11 kommentarer:

Anonym sa...

en ghoul eyed rat snarare

Anonym sa...

typ världens bästa band.

sikas sa...

afan va fint med coc!!!

Tor sa...

Halvtrve retrokorrekt kulsprutepistol från Thompson. Inget trummagasin.

Herral de Santina sa...

Sant. De hade trummagasin där men det satt inte i.

Daniel sa...

Helvete så mäktigt. Jag kan nästan bortse ifrån att Mike rör sig som en fusionjazzbasist. HC-C.O.C vinner över stoner-C.O.C vilken dag som helst.

Jenny sa...

Du kan högklackat få skjuta med typewriters (japp, jag såg fel på bilderna och förväxlade Lovisa och dig), jag kan ha dem tatuerade.
/Fredsälskarn med vapenböjningar.

Parne sa...

Sjukt jävla lika varandra du och din chef. Var säker på att det var du på andra bilden. Fattade inte varför du hade högklackat bara. Såg dock att det inte var några gaddningar på armen...

Herral de Santina sa...

Jenny + Parne: Iof uppskattar jag att ni tror att jag har Lovisas midjemått och Lux Interiors skogarderob. Men ni är galna. Galna!

Sulla sa...

Det kan ju ha att göra med att ni har väldigt snarlika frisyrer också.

Sikas sa...

Haha jag trodde också det var samma en kort manet-sekund