måndag 16 augusti 2010

Stockholm/Spokane: Launch the Polaris

Owen, George, Amy, Devon. Vi kom fram till att mitt gamla band spelat i Owen och Devons hus i Spokane, Washington, för nio år sedan. De minns. Inte jag. Vi gjorde fyrtio spelningar på fyrtiotvå dagar, de flesta av dem nedsänkta i en obskyr minnesdimma. Hur som – liten värld. Etcetera.

Lättjan lägger till. Extrem pig-out och spritfest med jobbet på Dado i fredags + besök från Umeå samt USA + Olivia Obliterations ettårsdag = två extra trivselkilon idag. Det är, faktiskt, allt jag har att berätta. Så kul är jag när jag räknar ner dagarna till föräldraledigheten.

Morgondagens guldskiveutdelning med Watain kanske piggar upp.


Cry for the indians! Klart Krille röker urbefolkningscigg. Stark tobak.

Ingen som såg Die Antwoord på Way Out West?

2 kommentarer:

andy sa...

åhhh, don't even mention die antwoord!! jag är så besviken att jag inte pallrade mig ner till götet och såg dom. visst borde dom väl komma till stockholm snart ändå? säg yes! tack för en grym blogg!

Anonym sa...

die antwoord spelade på en klubb som en del av klubbspelningarna ("stay out west"). klubben de fick köra på heter park lane och ligger på avenyn. inget ställe man gärna går till alltså.