måndag 16 augusti 2010

”Pyrotechnical wizard of doooooom/Oh no, here comes Ronnie/Ah the boy with the flame/All his life has been burning inside/Oh no no, here comes Ronnie”


Vol. 2

Enligt bloggofärens apa i bastkjol behärskar jag det skrivna ordet, men saknar passion. Kanske därför jag missade det uppenbara kardinalfelet i att det här inlägget saknar soundtrack. Haschtomte, is I.

Första impulsen är att den här passar som DC-mössan på Ian MacKayes kalrakade, storörade skalle. Sedan hittar jag den ultimata referensen:



Jag älskar hardcorepunk. Och Ronald Reagan.

6 kommentarer:

smegMMA sa...

Det där var en väldigt vacker komplimang till mig. Jag älskar dig Krillebus. ÄLSKAR dig.

Herral de Santina sa...

Och jag dig, fast du är JÄTTEKONSTIG!

Parne sa...

Är ni månne hotellbrandsbögar?

Vic88 sa...

Asså.. Kenta gillar inte pank och lyssnar bara på överproducerad bajsmetal. Det är jävligt konstigt.

Tarja sa...

Han SPELAR även överproducerad bajsmetal själv! Topp!

smegMMA sa...

Tack killar. Ni har full koll.