söndag 17 januari 2010

I Just Can’t Hate Enough:
Statistik stormtroopin’ på en söndag



Jag: Vad är det som hänt med min besöksstatistik? Jag tycker jag bloggar mindre och sämre än någonsin – men antalet besökare bara ökar. Jag är aldrig under 1000 unika per dag numera. Inte ens på helgerna. Ofta är det en bra bit över, dessutom.
Cornelia: Tja, har du sett Sofi Fahrmans blogg? Hon bloggar bara ut helt värdelösa foton och ändå har hon en miljard besökare och är nominerad till något pris. Hon lägger typ ut ett foto på någon jävla ful skruttstol och skriver ”den här stolen har jag”. Sedan får hon 70 kommentarer från småbarn som skriver ”åh guuuuu va fiiin stol”. De är störda, hela bunten.
Jag: Madness. Än mer madness är att jag i torsdags slog rekord. 1 865 unika besökare. Va fan, skrev jag ens något i torsdags?!
Scrolla, scrolla, scrolla.
Jag: Just ja, det var när jag la ut det där enormt fula jobbfotot.
Cornelia: Slog du rekord med en apful bild på dig själv?! HA HA HA HA HA HA HA HA HA H A HA HA HA HA! Priceless.
Jag: Kul Cornelia, kul.

Uppdatering: Någon som har ett ex av brädspelet Alfapet att sälja eller byta? Vi är genuint intresserade.

7 kommentarer:

smegMMA sa...

Hörru. Inte för att det har nånting med detta att göra men kan du peka mig i rätt riktning för en sån där jävla "recent comments" variant som du har? Det är den enda vettiga jag sett. Sjysst. Hjälp till då.

Herral de Santina sa...

Det finns i blogger, som tillhandahåller min sköna bloggplattform.

Under Layout --> Gadgets --> Recent comments. Om man inte har det i själva bloggen så vette fan. Testa att goggla.

Julia sa...

Det är tragiskt vilka grejer som får statistiken att explodera.

Per sa...

Sällskapsspel köps med fördel på loppis. Kolla bara så att det är komplett

smegMMA sa...

Tack som fan. Har testat att googla och allt möjligt, allt ser ut som skit i slutändan. Vafan.

Patrikstjert sa...

har fått ett alfapet i julklapp så jag har ett scrabble till övers, det är ditt mot frakt och en symbolisk summa/byte mot nåt du har till övers. skunka mig.

smegMMA sa...

Se på fan... Det löste sig tydligen. tack du.