tisdag 27 september 2011

Detta är en annons för folk som inte gillar Kiss



Mina vänner på Sound Pollution lallar en extrem superrea imorgon och endast imorgon. Som hittat! Skynda fynda! Etcetera, etcetera.

Full transparens: Min betalning för denna annons är att Daniel bjuder på ”några öl i ditt namn i framtiden då”.

This is the high society, this is the high society right here baby.

Soundtrack:
”Hellbomber” av och med Ausgebombt.
”Landmine beach” av och med Autistic Youth.
”D-beat r’n’r mayhem” av och med Auktion.
”Avengers” av och med Avengers.

Ja, jag har fastnat i Au till Av.

5 kommentarer:

Metal Shrine sa...

Lite taskig rubrik. Även om jag nu tillhör den sjuka skara människor som uppskattar Knights In Satan´s Service, så handlar jag faktiskt ibland på Soundpollution.
Bloody hell, nu har jag kommenterat så frekvent att det börjar bli stalkervarning. Sorry!

Herral de Santina sa...

Pallra dig iväg nu och köp lite skivor så du lugnar ned dig!

Krogh sa...

När du är klar med Au till Av tycker jag du ska haka på mig nere på M: Mauser, Merdoso och Mörpheme spelas extremt hårt här just nu. N är inte fy skam heller med Nerveskade, No Statik och Nu-kle-ar Blast Suntan...

Herral de Santina sa...

Krogh: Kan typ inte relatera till ett enda av de där banden. Läge att byta annons mot vinyl igen?

Vem från Stormcrow är med i Merdoso?

*Plockar fram Memento Mori-skivorna för jag minns inte vilken typ av röst No Statik-damen har*

Krogh sa...

Medlemmar har jag dålig koll på, men bra är det - det räcker.

Kolla mailen