måndag 27 juli 2009

We have arrived: The Krabb carrier


Teutonia ED209 series.

Till alla som någon gång ska skaffa barn: Bered er på the great barnvagn swindle. Topp 5 dyraste jag köpt i hela mitt liv. Det är helt makabert men ändå ett fynd. Vi sparade 2 000 kr (!) på att beställa från Tyskland – äran, hjältarna och de billiga barnvagnarnas land.

Bonus: Inte bara vi väntar tillökning. Den allsmäktiga bloggosfären fick previs ett tillskott i form av kollegan David Noaksson.
Välkommen till världen David.

5 kommentarer:

Parne sa...

Vagnen är packad och klar ser jag. The headless children i underkorgen. Kan inte bli bättre.

Nu finns ännu en getbild att beskåda på min sida. Enjoy.

. sa...

Mkt mkt snygg krabbvagn. Roll in style, Krabban.

Hetsapan sa...

Ja och det är du och jag som kommer promma med den i höst Deb.

. sa...

C: Vi ska promma som små små hästar med lilla crabby-baby

Anonym sa...

Noaksson? personen som rankar power metal-incest(Stratovarius: 6) mycket högre än skojfriska pirater från skottland(Alestorm: 3) i senase CUM? Tror inte jag ska klicka på den länken isf.