onsdag 1 juli 2009

Steve Von Till, Björn och en kebabtallrik

För att peppa upp inför kvällens Neurosis-nidningsdåd, och för att jag inte har så mycket annat att kliva upp på mina höga hästar om just nu, repriserar jag ett inlägg från min heroiska Roadburn 2009-rapport. Det här är fortfarande kul på så många nivåer att det nästan är ofattbart. Nästan, alltså.


Steve Von Till (soloartist samt sångare i Neurosis), Björn, Goth-Henrik

Sekunden efter denna bild togs, böjer sig Björn mot Steve, tar fram programbladet, pekar på Steve Von Tills namn i schemat och säger ”This is you”. Steve Von Till säger ”Yes”. Sedan tar han sin kebabtallrik och går.

Vi ses på apokalypsen ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

kommer bli toppen. samma två avslutande som på roadburn (eller?), jo, tror det... de spelades i alla fall.

dessutom bästa ljudet jag hört dem ha (kanske beroende på 500-ställe istället för 1000-3000 som jag sett dem på tidigare).

/ mikael.