söndag 18 oktober 2009

En abstrakt gasprocess är åter

Idag återvände resten av familjen från första äventyret norrut. Under de fyra dagar hon varit borta har hon lärt sig skratta, jollra, se sina egna händer och greppa. Hon pruttar dock fortfarande okontrollerat.
Olivia alltså. Inte Cornelia.


”Åh, min vän, jag hoppas du växer upp till att bära en gigantisk rollspelshatt, skriva texter om ’abstract horror, cthulhu mythos’ och säga saker som ’befitting characterisation, the audience of Portal are those who crave insanity, obscurity, darkness and horror. And thus we shall deliver. No ordinary process, but more a result of the well rehearsed cacophony that Portal machines’ i intervjuer. Det vore väl ändå nått va, Olivia?”

7 kommentarer:

Gran sa...

Du har inte tänkt att se över din vänskapskrets? Som skriver sån rapakalja. Och jag till exempel, vaknade nyss och hittade en nyckel mitt på golvet. Och tänkte på Peter Hanses.

Herral de Santina sa...

Jag kan fantiskt inte räkna Portal till min vänskapskrets. De är australier.

Gran sa...

Portrait, är inte de från GBG?

Herral de Santina sa...

Portal. Inte Portrait (som iof inte heller ingår i min bekantskapskrets).

Se: http://www.youtube.com/watch?v=emrBZZtGFgI

Läs: http://www.hailmetal.com/gate.html?name=MReviews&op=show&rid=87

Varför har inte CU skrivit om dessa fantastiska virrpannor?

. sa...

För att inte ens Löken kan ge dem en sjua?

Herral de Santina sa...

Jag sa inte att de är BRA. Men mannen har ett gökur på huvudet.
Ett.
Gökur.

. sa...

Men skulle någon tvingas lyssna in sig på gökursdödsen så skulle de bli lika glada som stackaren som fick recensera Children of Bodoms coverplatta. Och det är inte snällt att plågas alltför mycket.