torsdag 22 oktober 2009

The Vice Arrows sing this corrosion


Det märks redan att Kelly och company skrivit på för Vice. Vandrade in på Weekday och hittade den här Pierced Arrows-munkjackan i storlek 74-80, det vill säga Olivias storlek om någon månad. Visst, jag är emot rock and/or roll-kläder för barn då det gör dem till posörer redan från starten. Men jag kunde inte motstå. Skjut mig.

På tal om skjut: Hade jag varit i branschen 1985 hade jag lätt – lätt! – legat med Mike Dean.


Helvete Mike, how could you be so cool?!



Stark betoning på dåtidsformen ”could” dock:


Vad hände?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit alltså. Mike Dean = kristen dansbands-basist? Man börjar ju fan undra när man tittar på det sista fotot...

gedle sa...

dean kanske ser ut som en riksdagsledarmot, men pipan är det inget fel på vilket han visade på probot-plattan

om nu pepper keenan ska envisas med att sjunga i coc borde snubben fixa ett sidoprojekt