onsdag 21 oktober 2009

1 x morgoninsikter

Ingen top secret-manöver idag. Bara ren, odiskutabel sanning.

1. En 20 år gammal video och fortfarande så stenhårt kompromisslöst att jag baxnar, både musikaliskt och estetiskt. En stund med Sepultura är enda gången jag känner någon som helst nationell stolthet över den blandrasbastard jag är. ”Walking these dirty streeets/With hate in my mind” – sannerligen. Vad hände?



I övrigt:
Fjärde säsongen av ”30 Rock” är igång. Blow me like the wind Tina Fey, vad jag har saknat dig.

8 kommentarer:

Andréas sa...

Ja, vad fan hände? De första 10 åren är ju kanon.

Anonym sa...

_Sant_.

Daniel Josefsson sa...

Max Cavalera fram till och med "Arise" = ett av mina "om jag vore gay"-frikort.

Anonym sa...

Läste något om hans eller om det va Igors unge som skulle släppa något. Hört något om det??

Anonym sa...

släpper han mer än en fis blir jag förbannad

DJ Dake sa...

Du Bingo Bögröv. Det rinner ju felaktiga åsikter ur din mn likt det rinner bajs ur en böghoras bögröv. Du vet att allt efter ”Morbid visions” är BÖGBAJS!

Mvh
Davis Isberg
Ex-Opeth

DJ Dake sa...

Just ja, detta gäller ju givetvis även bögen som har den här bögbloggen. Gärna lägga upp NYA Sepultura-klipp. BÖÖÖÖÖÖG I RÖÖÖÖÖÖV!

Mvh
Davis Isberg
Ex-Opeth

teson sa...

nämen ser man på

någon har en isberg-grudge och kommenterar muppinlägg i dennes namn

nä nu blommar löken!