måndag 5 oktober 2009

Nordic pedofil: En bloggares totalhaveri

”För det andra: Close-Ups hyllande av Torture Division. Bandet består av tre idioter som inte kan skilja på sexuell läggning och övergrepp. Föreställ er att någon tycker att man skall slakta alla heterosexuella män, och att anledningen till detta är att han har läst om Hagamannen, som ju är heterosexuell, och brutalt våldtog och misshandlade en hel massa kvinnor. Eller varför inte att man borde slakta alla invandrare eftersom de är klart överrepresenterade när det gäller gruppvåldtäkter?
Låter det som en bra lösning på problemet med våldtäktsmän? Kanske för ROKS, men inte för intelligenta människor. Men det är precis vad Torture Division gör, de byter bara ut ’heterosexuell man’ eller ’invandrare’ mot ’pedofil’.
Missförstå mig rätt nu - jag försvarar inte på något sätt de som begår övergrepp, och jag har inga problem med att förstå hatet mot dem, men precis som det är skillnad mellan en heterosexuell man som våldtar och en som inte våldtar så är det skillnad mellan en pedofil som begår övergrepp och en som sköter sig och aldrig tafsar på några barn. Jag har inget emot pedofiler som sköter sig, faktiskt så är jag snarare imponerad av dem (och med tanke på att det finns ett par hundratusen pedofiler bara i Sverige så får man nog anta att de flesta håller sig i skinnet). Att låta dem lida för vad andra gör är precis lika idiotiskt som att straffa alla män för att några idioter våldtar.
Rätt skall vara rätt.”

Ja, onekligen, Nordic Wrath.
Rätt ska vara rätt och skit ska skit ha: Du är en idiot.

För en mer balanserad och välformulerad replik på denna mentala lådbilshaverist, hänvisar jag er hit.

Uppdatering: Torture Division säger vad de tycker om denne Nordic Wrath, dvs Robert Stotzky, på Kentas blogg här. Denne Robert Stotzky bloggar även på Radikal Sexualpolitik. Där kan ni läsa sådana här fantastiska inlägg, där Robert Stotzky kämpar för flickor i nedre tonårens rätt att mysa lite med äldre män. Eller, ”barn”, som Robert Stotzky lite syrligt kallar 13-åriga flickor. Citattecknen är hans, den kursiva stilen är min. Notera även de bloggosfärkollegor han länkar till höger. Guilt by association – det är det bästa. Men seriöst Robert Stotzky, bloggen Pedofil Verklighet? Hur tänkte du då?

15 kommentarer:

Robert sa...

På vilket sätt skulle det jag skriver vara fel? Vilken skada gör en pedofil som aldrig tafsar på några ungar? Bör man slakta alla invandrare från Mellanöstern, då de är extremt överrepresenterade vad gäller gruppvåldtäkter?

Testa att inte använda reptilhjärnan så mycket, du framstår som mindre primitiv och korkad då. Bara ett tips i all välmening.

Herral de Santina sa...

Jag har inget emot bloggare som sköter sig, faktiskt så är jag snarare imponerad av dem (och med tanke på att det finns ett par hundratusen bloggare bara i Sverige så får man nog anta att de flesta håller sig i skinnet). Att låta dem lida för vad andra gör är precis lika idiotiskt som att straffa alla män för att några idioter våldtar.

Anonym sa...

Jag tycker det absolut bästa är att dessa människor alltid utgår från att ngn som är 12 kan fatta livsavgörande beslut gällande just sex, men inget annat. Skulle Robert låta en 12-åring ta sms-lån? Nej, förmodligen inte, då en 12-åring med största sannolikhet skulle sms:a in 10 000 kr och blåsa dem på Pokemonkort. Skulle Robert låta en 12-åring äga och driva ett företag? Nej, förmodligen inte, då det är kanske en på miljonen 12-åringar som skulle vara mogen den uppgiften. Skulle en 12-åring få köra bil? Nej, med största sannolikhet inte. Däremot, ska en 12-åring få ge sig ut på nätet, låtsas vara 18, ta kontakt med 30plusare som vill knulla dem i röven? Ja, absolut. Sådana beslut klarar de av att fatta. Om de träffar en 50-årig gubbe för att mysa lite, men sedan inte vill gå hela vägen, då är det bara att säga NEJ, JAG VILL INTE. Vilken 12-åring klarar inte av att säga nej till en vuxen så att den vuxna fattar?

Robert sa...

Du anonyma kommentator, vad i meningen "jag försvarar inte på något sätt de som begår övergrepp" är det du inte förstår?

Anonym sa...

Vad i meningen ”du är med lite i mindre i skallen som skriver det här http://radikal.sexualpolitik.se/?p=99” är det du inte fattar?

Robert sa...

"Notera även de bloggosfärkollegor han länkar till höger. Guilt by association – det är det bästa. Men seriöst Robert Stotzky, bloggen Pedofil Verklighet? Hur tänkte du då?"

För fem-sex år sedan så var jag precis som Kentha, Granvik och de flesta andra. Jag funderade inte en sekund över vad en "pedofil" var, utan tyckte bara att de skulle skjutas.

Sen hittade jag ett inlägg av en tonårig tjej som på ett ganska hjärtskärande sätt beskrev sin attraktion till barn, och hon undrade om det verkligen var sant, det som hon hört i media, att alla som är pedofiler våldtar barn till höger och vänster. Hon ville inte skada någon, och var livrädd för sina känslor.

Det fick mig att fundera på vad det egentligen innebär att ha en avvikande sexualitet, och än mer funderande blev det när jag lärde känna tjejen som för ett par år sidan betalade för att lägga upp siten pedofil.se, trots att hon själv inte står bakom sitens innehåll.

Vi diskuterade en hel del om sexualitet i allmänhet, och det var genom henne som jag hitta Nicolais blogg, och även Alex Limonovics. Båda bloggarna är mycket intressanta om man vill få en inblick i hur en pedofil tänker. Särskilt rekommenderar jag Alex inlägg om sitt självmordsförsök och hur han hanterade insikten om att han var pedofil.

Noteras bör dock att jag KRAFTIGT tagit avstånd från flera pedofila bloggar, dessutom är jag väl inte direkt glad över att Nicolai upplåter bloggutrymme åt pedofilbrevbäraren som det skrivits om i media. Den jäveln borde låsas in på livstid med bröd och vatten, för det är en obehaglig och farlig jävla aspergerpsykopat.

smegMMA sa...

Spelar ingen roll vafan du säger, du framstår som den fantastiskt störda jävla idiot du verkligen är i vilket fall. Du ska dra åt helvete och skit ska du få ska du se.

Jävla klant.

Herral de Santina sa...

Rober: Ja, nu när du lägger fram det så där så… Nej.

Jag vänder mig till Kyle och Stan för att avsluta denna osthyvel-möter-hjärna-debatt:

Kyle: Dude, you have *sex* with *children*.
Stan: Yeah, you know, we believe in equality for everybody, and tolerance, and all that gay stuff, but dude, fuck you.
Kyle: Seriously.

Annica sa...

Det är väldigt svårt att se en intrikat samhällsdebatt eller historier om avvikande sexualitet på den där bloggen, genom alla vidriga försök till att rättfärdiga sex med barn, eller tjejer i yngre tonåren specifikt. Som vanligt är det deras fel. Oj vad de bjuder ut sig och vill. Det är givetvis bara för att det är tabu det kallas övergrepp.

Sluta gömma dig bakom snyfthistorier om andra när du beskriver egna, sexuellt anstrukna möten med barn. Hur skiljer det dig från de du vill spärra in? Att de gjort slag i saken medan du bara observerar, tittar lite, är lite nyfiken?

Om tonåringar är sexuellt nyfikna eller ej hör inte ens hemma i debatten. Att utnyttja en varelse som inte är vuxen, mogen och inte har ett utvecklat kritiskt/konsekvenstänkande eller en färdig själv -och omvärldsbild är givetvis groteskt fel och vidrigt på alla sätt och vis. Detta gör det till ett övergrepp, inte normer. Om du tittar efter ser du att din retorik använts till leda: Distansera sig från "de riktiga" pedofilerna - de som ska spärras in. Det är inte du. Inte alls. Syfta till offrets del i det hela. Hon vill ju egentligen, där och då. Det är samhällets skambeläggande som gör att hon sedan ångrar sig och du får bära hundhuvud. En snäll kille som bara ville ha lite kul. Sexual predators alike.

henry fiat sa...

jag vill helst inte skriva en enda kommentar på någon av Roberts bloggar då jag förmodligen skulle kräkas i skam och ångest rätt snabbt.

kan inte Robert förklara hur pedofiler sköter sig när de tittar på barnporr? jag skulle vilja argumentera för att det begås ett nytt övergrepp varje gång en bild på ett utsatt barn visas för en pedofil.

ja, pedofiler är sjuka jävla människor. finns det vård att få? enligt din logik så finns det ju inte det, eftersom det är en "sexuell läggning" och inget sjukt alls.

ps. du är tamigfan nästan sjukare än pedofilerna.

ps2. förlåt mig, med all säkerhet är du ett pedofiläckel själv.

Anonym sa...

han är dessutom medlem i newsmill! herrejisses!

smegMMA sa...

Glom inte att idioten nu har försökt be om ursäkt...

http://regnavrede.blogspot.com/2009/10/det-ar-val-for-javla-roligt.html

Anonym sa...

Vad vi kommer skratta åt det här om 50-60 år när det anses helt normal att knulla barn. Allt ordnar sig med tiden.

Anonym sa...

Robert har tydligen varit inne och raggat på småungar också: http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=103931. Hade tydigen inte vett att lämna dom ifred fast dom bad om det: http://ungdomar.se/forum_user.php?user_id=103931&type=2&page=3

Anonym sa...

Robert försvarar pedofila relationer ganska rejält på FB men där kallar han sig något annat: http://www.kaboodle.com/caine777