onsdag 11 november 2009

Don’t start that shit again: Slagsmålsklubben på Pub Anchor revisited

Det här ärendet är avslutat, klappat och klart. Både rättsligt och i bloggosfären. Vill bara lyfta fram följande dagsfärska kommentar:

”Själv blev jag misshandlad, nedslagen och sparkad på när jag låg på trottoaren av två vakter på Pub Anchor i september -09. En vakt vred upp armarna bakom ryggen på mig medans den andre slog mig i magen och sparkade mig i magen när jag låg ner. Klarade mig relativt bra ändå. Min sambo + kön utanför blev vittnen till misshandeln. Orkar inte anmäla dem pga att jag vet att länsman kommer att lägga ner anmälan i brist på bevis. Kul ändå att se att det finns hela 71 kommentarer i ämnet. Jag drar slutsattsen att det betyder att jag är inte ensam om att bli behandlad av vakterna på dylikt sätt och även kommer att bojkotta Pub Anchor i all framtid.”

Inga kommentarer: