onsdag 25 november 2009

Göran Hägglund:
The trve verklighetens volkssturm



Krille: Ska Göran hem till DIG? Äckeldebattinlägg här.
Anna: hahahaaaaa så sjukt underhållande! Det är det mest patetiska
pr-greppet någon skitnödig politiker NÅGONSIN försökt sig på. Död åt
Hägglund. Må han ätas levande av vilda hundar. Må han brännas på bål av verklighetens folk.
Jonas: Jag skulle gärna koka chili på honom.
Anna: Jag är helt för att du gör en chili, verklighetens folk-style, på Göran. Man får gärna äta kött om det tillhör vidriga människor som Göran Hägglund.
Krille: I would eat Göran.
Anna: Nja. Vet inte om jag skulle det. Men jag skulle gärna laga en DÅLIG chili på Göran. För det är det enda han förtjänar.
Jonas: I would cook Göran. Together we can alltså make Göran disappear. Och servera honom här: http://lajvkonvent.se/
Anna: har han mannen på bilden (verklighetens folk-mannen) en snorkel på näsan?
Jonas: Killen i hjälmen skulle behöva en slev Göran-chili.
Krille: Jag ska blogga upp den här konversationen.

…för blogga, det är precis vad verklighetens folk gör. Gärna med versaler och gemener i ohelig mix. *gilla*

Their Satanic Jonas Granvik’s Request:

Verklighetens folk #1.


Verklighetens folk #2.

”Rites of reality/Return to kitchen/I am Göran’s child/Attack with chili spell”

4 kommentarer:

Gran sa...

Men publicera bilden på det mentala vraket i hjälmen också.

Gran sa...

Man/get tackar. En jag känner tror att killen i hjälmen prenumererar på Red Hot Rock.

Slobodan Burgher sa...

realities of war

Cal Dischargeson sa...

Göran Häggluns is a black hole to avoid.