onsdag 11 november 2009

Jonas Granvik rullar på från undergroundnivå/ Siktar mot toppen så långt han kan nå

Det går bra nu – tredje pristagaren uppifrån.

Jag vill bara poängtera att I Just Can’t Hate Enough absolut inte stödjer den bortre gräns av totalt vansinne som Middagsklubben representerar. Livsnjutare är som bekant den värsta sortens njutare jag vet. Men jag stödjer alltid Jonas Granvik. Gilla! Grattis! Kudos!

En Stockholm Filmfestival-relaterad trailer rakt upp i baktutan på Middagsklubben:

3 kommentarer:

. sa...

Helvete, how can they eat so much kött? How can they be so cruel?

MK sa...

Mk respekterar ditt förakt. Vi behöver det. Du är Middagsklubbens Lex Luthor. Utan dig är vi ingenting. Vi tackar för uppmärksamheten.

Syns på slagfältet bäste nemesis!

Andréas sa...

Oj! Fan va peppad jag blev. Jag irriterar mig redan på denna snubbe http://www.tubechop.com/watch/35644