tisdag 16 december 2008

Doom: det nya svarta för 2009 pt. 2

Får ett pressmeddelande från Roadburn. Nästa års festival sålde slut på 45 minuter i lördags. Yvonne, en väldigt trevlig och ytterst proffsig presstjej som avskyr mig eftersom jag kan – betoning på kan – ha varit otrevlig mot hennes karl på årets festival, mailar och säger att hon redan får samtal från doomfanatiker som gråter i luren. Kan en av dem ha hetat Hjalmar kanske? Goth-Henrik? Själv betalade jag familjen Röstlund-Jonssons biljetter idag. Doom over the world!

Om jag verkligen var otrevlig mot hennes karl? Jag vet faktiskt inte. Jag tror att allt bygger på ett missförstånd involverandes norrlänningarna i Cult of Luna, Patrik Wirén, marijuana och Shining-Niklas. Kanske.

2 kommentarer:

Patrik Wirén sa...

Eh, va? Förklara. Nu.

Herral de Santina sa...

Han började prata om Midas Touch. Jag sa att jag känner dig. Någonstans där tappade vi bort varandra och han tyckte att jag var otrevlig. Jag har försökt få klarhet i exakt vad som hände men de viftar irriterat bort mig.