fredag 12 december 2008

Veronica Maggio: en kommuniké


”Hej. Jag heter Veronica. Maggio. Jag är mångfasetterad. Förutom att jag kan göra meningslös loungepop med min kille, så kan jag även posera. Jag kan en pose. Jag sätter ena handen i midjan, håller den andra armen lite runt kroppen. Sedan svankar jag. Den är jättesnygg, kolla fotot här ovan. Jag lider också av Mjölbyhaka. Det betyder att jag inte har fullt så många hjärnceller som krävs för att hålla munnen stängd när jag inte pratar. Men det gör inget. Folk tycker bara att jag ser sexig och kåt ut på bilder. Tihi.”

8 kommentarer:

. sa...

Fast....du har ju inte Mjölk-haka på bilden Christofferonica.

Herral de Santina sa...

Mjölbyhakan är diskret. Jag är inte så over the top idag. Tihi.

Anonym sa...

Tycker du ser riktigt het ut.

Unknown sa...

Tycker att du ser riktigt het ut.

Anonym sa...

Wow, jag gillar faktiskt den looken. Ung Brett Anderson i Suede efter att ha injicerat brasilianskt testosteron och gått vilse på en tatueringsmässa.

The Fat Controller sa...

Jag kan inte fatta att en så mångfacetterad kille som du kan gå arbetslös. Det måste vara något fel på marknaden!

Anonym sa...

Fucking Poser!!!
Mer hud tack!

Anonym sa...

Sweet and hot!

Begäran: Din topp 40-lista över bästa albumen 91-08 då den inte längre existerar på Close-Ups hemsida.