måndag 1 december 2008

Ännu en sten till glashuset, tack.

”Spiderchick är en spexig tjej som arbetar med mode. Hon är även flickvän till en rockstar och på sin fritid gillar hon att missbruka socker. Välkommen att bli beroende!”

Snälla, skjut mig bara. Det går snabbare.

UPPDATERING: Cornelia la just 15 minuter på att försöka goggla fram (filmfestivalskämt) vilken "rockstar" som snillet bakom ovanstående rader är ihop med. Hon lyckades inte och spår ett antiklimax när vi väl får veta. Typ trummisen i Mando Diao. Jag tror loserfaktorn är större än så och gissar på Takidas keyboardspelare. Vad tror ni?

8 kommentarer:

Daniel Josefsson sa...

Här sitter jag och DDUF (Dricker Direkt Ur Flaskan).

Herral de Santina sa...

Klar hon gör för hon är ju DIHHOBA.

Anonym sa...

En vild gissning: Bengt Dahlqvist (aka Daniel i "Skilda världar"; han som limmade på sin syster Sandra och därmed populariserade det gamla folknöjet incest). För närvarande - och under de senaste fyra åren - åker han skytteltrafik mellan Sundsvall och Östersund som karaoke-dj. Misstänker att repertoaren består av "Proud Mary" och "I would do anything for love" - mer rock än så blir det inte för en spexig tjej som gillar att missbruka socker.

Unknown sa...

Lite grävande journalistik resulterade i detta:
http://profile.ak.facebook.com/v226/1949/116/n592040965_2756.jpg

Inte fan för att jag vet vem det är. Nån får väl bli vän med henne på facebook och kolla på fler bilder?

Annars hade jag gissat på hela Slagsmålsklubben.

Anonym sa...

Vem är denna spiderchick? Vill ju egentligen inte veta, vill inte ha den informationen i min hjärna, men precis som med en otäck trafikolycka så...och dessutom har jag den senaste tiden hat-peppat med Existens, Halal-tv, Hype, Ranelid, Paolo Roberto, stefan Gustavsson mm, så varsågod och ge mig skiten.

Anonym sa...

jag blir mer ledsen och illa berörd än vad som är hälsosamt över att anonym inte klarar en så enkel internetsökning själv. Kan han/hon inte be sin personliga assistent?
För övrigt är rockstar=http://www.myspace.com/ammotrack har hon skrivit i ett inlägg
http://www.myspace.com/ammotrack

Anonym sa...

Ingen fara, Gurgel (Mångben?), klarar det med lätthet. Ville bara hålla diskussionen igång i hopp om att skaffa nya vänner. Det verkar som om det funkar.

Anonym sa...

Kan tveskärtar hålla andan under vatten?