tisdag 16 december 2008

Hardcore for free: vinnaren


Och den lycklige vinnaren av mina kassetter är Torbjörn. Motivering: han är ung och har en walkman. Se nedan för hans vinnarmail.

"Ja alltså jag är 22 år gammal, vilket jag antar i din läsarkrets och i samhället i stort är rätt så lite, samtidigt som man känner sig som en gubbjävel när man går på spelningar. Sjuk värld. Sen är jag egentligen rätt så väl bevandrad inom amerikansk hc från 80-talet. Men Ian McKaye är min favoritplatta av Poison Idea och Siege har jag faktiskt aldrig lyssnat mig in på. Så särskilt den senare skulle vara extremt kul att få ta del av. Min walkman är extremt verklig. Jag tog mig friheten att bifoga en bild på den, bara för att understryka dess äkthet. Tilläggas bör att den faktiskt används flitigt, särskilt under sommaren. Den är inte bara någon klenod. Ha det gött. /Torbjörn"

Inga kommentarer: