måndag 22 juni 2009

”Last of the gang to ta en kula för Morrissey”



Björn, a.k.a. General Doom: Ta det lugnt, sätt dig ner, andas sansat.
Hyperventilera inte. Försök behålla fattningen.


På onsdag ska jag, Cornelia och Krabban se Morrissey live på Hovet, här i Stockholm

Tack Jonas för biljettassistansen.

För att försöka skyla min nya mjuka sida – ser Morrissey, bildgooglar pandor, blir tårögd över spädbarn på gatan etc etc – postar jag en bild på den mest provokativa knapp jag äger. Den skickades till mig via posten av en ung man, blott tre dagar efter den där olycksaliga dagen på NK. Det kallar jag framåtanda och entreprenörskap.


Svår accessoar att bära upp. Vad matchar du den med?
Kristi Brud-merch och pälsar från utrotade arter, typ dront?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste få fråga, för jag förstår inte. Vad vill man säga med den knappen?

Parne sa...

Vafan...har du AC/DC-horn?

Herral de Santina sa...

Anonym: vilken av dem?

Parne: nej. dock bandana. bakåfram.

Anonym sa...

Anna Lindh-knappen köper jag på stående fot

/Robert i Luleå

Anonym sa...

Fråga Anton Eng var Hovet ligger?????

Herral de Santina sa...

Vad händer då? Om jag frågar alltså.

Sorry, Lindh-knappen är för bisarr för att sälja.

Anonym sa...

Är det samma man bakom knappen som låg bakom zinet KNIVAD?

En viss man från Helsingborg?

Herral de Santina sa...

Jag minns verkligen inte. Har för mig att det var en trogen BHR-kund som inkluderade knappen i en beställning.

Per sa...

dan efter den proletära nedskärningen fanns knappen att köpa hos en viss distro i Gbg. I Göteborg var den inte helt ovanlig.

Anonym sa...

anna lindh-knappen suger. ser ju inte alls ut som en morakniv