onsdag 17 juni 2009

One for the road: Bonuskonversation

”Nej men hejsan Hitler!”
”Tjena tjena Aaron Eklöf! Hur knallar livet för dig då?”
”Jovars, kan inte klaga. Men du vet, jag skriver åt Nyheter24. Tja, ja, du vet…”
”Aj fan, beklagar. Ska jag skaffa jobb åt dig i något av mina läger? Vi behöver alltid folk som inte är rädda för att hugga i.”
”Ja, kanske det. Du vet, jag skäms så jävligt att när jag åker hem till byn och firar jul så säger jag till morsan att jag är telefonförsäljare för huvudcancer. Känns mer respektabelt, mindre solkigt än den skit jag skriver.”
”Shit ja, det fattar jag. Jag skulle nog hellre säga att jag gasade folk än skrev för Nyheter24. Eller… vänta, det är ju det jag gör! Ha ha ha! Chi-ching boy!”
”Ha ha ha Hitler, du är då för roligt. Ta hand om dig, måste blada. Ska intervju en pederast om vilka barnoljor han föredrar, du vet, så att hans penis inte blir narig.”
”I hear ya, I hear ya Aaron Eklöf. Ring min sekreterare så bokar hon en tid med Himmler, han är top notch vettu.”
”Hyvens Hitler, hyvens.”

Obs: En parodi. Detta har inte hänt på riktigt. Aaron och Hitler har aldrig umgåtts, då en av dem har varit död mycket länge. Osäkert vem.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Att jämföra snus med judeutrotningen är väl ändå lite att ta i. Så ofräscht är det inte

Herral de Santina sa...

Absolut inte. Men det gör jag inte heller. Jag jämför undermåliga intervjuer med undermåliga människor om undermåliga ämnen.

Anonym sa...

Vilken självgod moralistisk liten tramstext. Mycket höga hästar här.

Herral de Santina sa...

givetvis. bara halvfigurer med låg mankhöjd uppskattar shetlandsponnier. ge mig höga hästar eller inga hästar alls.

så, fuck off nu din anonyma klåpare.

Anonym sa...

Hoho, vad kul. Du har precis trillat in i Godwins lag-fällan

larry sa...

du är uppenbarligen antisemit

Herral de Santina sa...

det är den bästa lagen.
jag lever mitt liv efter den.

Linnéa sa...

Åh, vilken fullkomligt jättemeningslös och korkad intervju/artikel/stapel trams. Tjejer som snusar? Ojojoj, vilken grej.

Biffo Roppo sa...

Aron Eklöf? Är det han som är son till Micke "MUMS-FILM" Eklöf?