tisdag 5 oktober 2010

Electric Wizard ”Black masses” feat.
Olivia Obliteration och Bad Brains



Electric Wizard ”Black mass” från albumet ”Black masses”. Släpps den 1 november på Rise Above/Sound Pollution. Notera världens kanske största Bad Brains-accessoarer som dyker upp kring 1.40.

Förlåt. Jag kunde inte motstå frestelsen av kombinationen söt bebis och nedrökt doom metal. Hits from the bong! Jus Osborn har redan landsatt stöveltampande, SS-suktande, Gestapo-galvaniserade bikerstormtrupper, häxhårdrockare, Luciferlesbianer och retrokorrekta sjuttiotalsockultister vid Telefonplans Normandie.

Min själ är såld.

Den omedelbara ståfräskänslan som infann sig i och med ”Witchcult today” avvaktar dock. Krävs mer tid denna gång.

Uppdatering: Ståfräset, tvånget att slita sönder nacken i takt med musiken, viljan att skära sönder sina egna vener, begäret efter berusning, lusten att besinningslöst knulla – allt infann sig i höjd med ”Night child”. Ja, helvete ja.

Fler inlägg i serien:
Cute baby listening to Kraftwerk
Cute baby listening to Nifelheim
Cute baby listening to Deicide

6 kommentarer:

Jakobskij sa...

Oliva är så himla söt, men vad jag egentligen undrar är var i hela helvete du fått tag i Black Masses någonstans.

gninewer sa...

fan va grymt när hon sjunger med kring 2:31

Herral de Santina sa...

J: Superduperdigitaldiehardpromoversion.

G: Första gången vi lyssnade på skivan sjöng hon med klockrent i riffet redan i första versen. Jag vet, ALLA föräldrar hävdar sådana här orimliga saker. Men jag lovar, det är sant.

Anonym sa...

Frågan är vad Rövsvett tycker om dina BRIO leksaker !!! -punkpoäng !

Slobodan Burgher sa...

Det ar skont att se att man inte ar den enda pappan som ar helt bortom hopp. Min tva-aring gillar Discharge, speciellt forst epn (sa klart): "Dej Dej Dej klaritt!"

Herral de Santina sa...

"Dej Dej Dej klaritt!"

HA HA HA HA! GILLA!