fredag 22 juli 2011

Ett jävla tjat: Vinn Vanhelgd-vinyl, feat. Uppkörning – the game of the arseholes

Antingen saknar mina läsare körkort, eller så hatar de death metal. Seså! Dela med er nu. Lätta era hjärtan. Ut med misären och misslyckandena. Jag förlänger alltså den här tävlingen lite till, och sporrar med en sommarslapp bild från forntiden.



I goda vänner sällskap under Getaway Rock i undersköna Gävle: Krillebus som påläggskalv mitt emellan Falubrödskivorna Daniel och Ola. Herrarna pratar om återförening av sitt gamla band 2012. Vi får väl se hur det blir med det.

Slackerfoto av Kristofer. Kudos.

5 kommentarer:

sikas sa...

åh! är det..?

K.J.L.S.I sa...

"D.S-13 - Jag hatar Soldater"
När jag tog mitt Lastbilskörkort så hade jag en sedan väldigt länge avdankad militär som kontrollant.

När man tar för Lastbil ska man dels köra upp samt utföra något som kallas för Produktbeskrivning när man ska förklara hur saker och ting funkar.
Jag fick den stora äran att prata om Däck.

Jag pratade på som om jag stod och läste i boken utantill varpå han nickar och ser jätte härsken ut.
När jag slutat prata glad i hågen efter jag lyckats med en sån fin bedrift säger utbrister han:
"Du har helt fel! Du kan ingenting! Vet du inte att...si och så hej och hå... Jag kan inte godkänna dig för det där"

Då visar det sig att två dagar innan min uppkörning hade det blivigt en lagändring. Mönsterdjupet hade ändrats med tre milimeter... Att jag inte hade koll på det alltså...

Från och med nu läser jag alla lagändringar som kommer in i Svea rikes lagbok!! *NOT*

Anonym sa...

Filthy Christians? MAKE IT HAPPEN!!!!!!!!!!

760 sa...

men bara om det är mean-grindcore-filthy christians och inte senare tids dödsmetallversion.

Dala sa...

Tog körkort för typ 120 år sedan, eller så har jag i alla fall haft det sen 1993... Tog det i min hemstad, Falun, precis som pöjkarna bredvid dig på bilden.

Det enda jag kan tipsa om är att det i dessa tider är att föredra att ta körkortet i en mindre stad, typ Falun då, av den enkla anledningen att det finns färre folk, alltså färre idioter i trafiken, färre stressade ärkeidioter som kör utan att blinka och tycker att det är helt ok att du måste köra nåt slags trafikjeopardy om den eventuella riktning framförande medtrafikant tänker ta...

Lycka till!