söndag 10 juli 2011

Scratching from beyond

Jag: Du nyps som en tjej!
Vengeance from Beyond: Du skriver som en tjej!

Det blev visst en repris på Nifelheim-handgemänget från Sweden Rock-båten förra året. Vi tumlar runt på gräset vid backstagebaren, jag krossar ett gigantiskt askfat med min skalle (olycka) och Vengeance from Beyond drar blod genom att klösa mig på bröstet (medvetet).

När nervös personal med walkie-talkies börjar samlas kring oss slutar vi omedelbart och går skilda vägar. Igen. Burdust och manligt utan krångel. Tack och lov finns det inga bilder på spektaklet. Däremot finns det bilder på andra spektakel. Varsågoda:


Cornelias nya kille. Han är jättestor.


En sådan orimlig trio: Cornelia, Insulter of Jesus Christ!, José.

Kvällens otrevligaste citat levererar Insulter of Jesus Christ!, när en ung brunbränd dam artigt ber om en cigarett.

Dam: Ursäkta mig, har du en cigarett?
Insulter of Jesus Christ!: Har du brunkräm?

Har ni trevligt? Nu är det slut på det. Nifelheim är i huset.


En sådan fantastisk duo.

En smula oinspirerat skrivet, säger du?
Jag är så förbannat trött, säger jag.

1 kommentar:

smegMMA sa...

Helvete vilken snygg snubbe Cornelia skaffat. Antligen. Hennes förra var ju ett praktras.