fredag 6 februari 2009

Sonic Ritual på Anchor: en odyssé i foton, Dadde och lite text


The Ritual och Peter roddandes på Finlandsfärjan Anchor.


Jag orkar inte vara rolig i varje bildtext. Det här är jag.
Gott så.


Fredrik och Björn: soniska ritualentusiaster.


Goth-Henrik.


Linnéa.






Viktor.


Niklas, Anna, Mattias, Cornelia.
I bakgrunden: Stachel (tysk) och Johan.


Kory och Krille.


Tore och Linnéa älskar hårdrock.


Dadde och Pete Doherty.


Kory i Pete Dohertys hatt.


Rille solar, Kory däckar.


Korey: Have you met Dadde, he's a punk legend.
Dadde: Well, you know, I'm a classic.
Korey: Oy wey.


Dadde och Affe.
Sjukt vad jag gillar att fota Dadde tydligen.


Sonic Ritual och Kory, som berättade att han brukade skjuta heroin med Negative Approach på den gamla goda tiden. Sedan insåg han att han tänkte på Necros, och att han "alltid brukar blanda ihop de båda banden". Topp 3 underligaste diskussionerna i mitt liv.

Jag har inte så mycket mer att tillägga. Tack till er som kom. Det var svinkul. Nästa chans att se Sonic Ritual live på en sylta: 14/3 på Brother Tuck med Morbus Chron.
Sönderdistade Youtubeklipp från gårdagens konsert kommer.

Warrior Soul? Ojämnt. Men när det var bra, ja då var det fan sviiinbra.

DÅ:
"So what maggot, you rock star moron/You make me vomit, now pass the bourbon/I don't take shit, I bow to no one/Don't pledge allegiance to flags, I burn 'em"

NU:
Linnéa, 22: What do you like, Kory?
Kory, 47: I like sunday mornings, friday mornings, friday nights and saturday nights, fucking, cocaine, champagne, fucking... and boats
Linnéa: So a perfect day for you would be having sex, drinking champage och doing cocaine on a boat any day on a weekend?
Kory: Yeah, that sounds great.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sicken oerhört fashionabel punkbas

Anonym sa...

Knappt pepp att ni skall lira med kidsen i Morbus Chron!

Nu blev jag jävligt avis.