torsdag 5 februari 2009

Sonic Ritual vs. Warrior Soul: mighty live, tonite?!

Kära fiender, fanatiker och freaks.
Ikväll gör den nya upplagan av Sonic Ritual sin scendebut. Jag hoppas att du dyker upp och att du tar med dig alla dina vänner, ett glatt humör samt oömma kläder. Det blir en sjujävla avhyvling bestående av lika delar punk, metal, fascistiska fashionistafasoner och obskyra referenser. Spelar gör även amerikanska/svenska Warrior Soul. Jo, det Warrior Soul som har Troubles Kory Clarke på sång.
Väl mött.
138 & The Ritual

Club Distortion, Pub Anchor, Sveavägen 90
Kl. 21-03. 18 år. 40kr.
Sonic Ritual: ca. 22.30.
Warrior Soul: ca. 23.30.

Uppdatering: För att knyta an till det här så bjuder jag på en väns Anchoranekdot, #5 i ordningen: Förra gången jag var där kom en man med motorcykelgängsjacka fram och sa "Jaha. Här finns det kvinnor av alla storlekar" och jag ville säga "Ja, och här finns män med varierande grad av intelligens" men han var stor och såg jävligt ond ut så jag vågade inte. Sista stället du vill vara kvinna, fysiskt avvikande/utmärkande eller feminist = Anchor.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kory Clarke - Vocals
Johnny H - Guitar
Rille Lundell - Guitar
Janne Jarvis - Bass
Billy Williams - Drums

= Warrior Soul? Njaaa....

Anonym sa...

sho
såg ditt rep i påstan imorse,
kul...a-kassan borde däremot bännas, och låt stålarna blåsa me vinden.
Lycka till på spelningen,
big up!
//
johan röstlund

Anonym sa...

Jag läste 18kr. 40år. Det hade varit kul.

Anonym sa...

Dagens ödmjukaste:

Spelar gör även amerikanska/svenska Warrior Soul. Jo, det Warrior Soul som har Troubles Kory Clarke på sång.

ÄVEN.

Önskar jag kunde närvara.

Andréas sa...

Nå, hur gick spelningen? kommer det upp en "odyssé i bilder" snart?

Kikkan sa...

Ett alternativt svar hade kunnat vara "Ja men tydligen bara en storlek på penisar"

Anonym sa...

Hoppas spelningen gick fetbra. Väntar också på bildodyseén