torsdag 26 februari 2009

Texas is the reason


En i det närmaste fulländad konsert.

6 kommentarer:

Daniel Josefsson sa...

Jag kan inte relatera till ett enda bandnamn på den planschen. Vissa av namnen känner jag igen, men kan inte minnas att jag hört något av dem.

Herral de Santina sa...

Det enda du ens skulle kunna kanske gilla är Pierced Arrows som är 2/3 av Dead Moon. Varför spelar du inte Dead Monn på din klubb imorgon btw? Skulle ju passa perfekt.

Per sa...

Jag har aldrig varit i USA. Så vilka går på det där? Jag gillar ju många av banden, men kombinationen av band är ju rätt skum.

Anonym sa...

Kurt är ju jäkligt bra, men en del namnkänns lite comsi comsa.

Anonym sa...

Mind Eraser, Judgement och Amebix? Fan, jag hade kapat båda armarna för att se den lineupen i Sverige.

Anonym sa...

Daniel hatar ju Dead Moon. Försökte lobba där ett tag, men det gick ju inte. Lät för lite Savatage.