tisdag 13 oktober 2009

I Just Can't Backyard Hate, enough?!



Konceptet O-R-I-M-L-I-G-H-E-T fångat i en enda basistbild.

Recension av anonym epostare:
”Fy fan vad jag garvar UTOMBORDS när jag tittar på denna magiska skapelse. För det första: vafan håller basisten i Backyard Babies på med? För det andra: du ser ut som en subkulturell ordningsman som stryker i bakgrunden, redo att i nästa sekund stoppa hans jävla tattootröja upp i röven. Helt fantastiskt.

Samtidigt, i verkligheten i mitt skivrum:
Jag: Du är verkligen den mest handlingsförlamade människan någonsin, som jag känner alltså.
Death Row-Henrik: Det kan jag hålla med om. Det är för att jag vält ut allt som går att välta.

Soundtrack: Wehrmacht, Ludichrist, Vanilla Fudge, Pugh Rogerfeldt, V/A ”Speed metal hell 3”.

5 kommentarer:

Linnéa sa...

Vafan, du har ju alltid sagt att det är JAG som är den mest handlingsförlamade människa du känner. Taskigt att ge Henke den titeln nu helt plötsligt.

Herral de Santina sa...

Ni är på olika nivåer av handlingsförlamning. Olika sätt liksom.

henry fiat sa...

jag tycker det ser ut som om du pissar på väggen.

Molluskzor sa...

så ni spelar i samma band nu?

Herral de Santina sa...

Ja, efter reklam för Elgiganten och medverkan i vartenda tv-program som finns, så är det 2 x bas som gäller för BYB.