tisdag 6 oktober 2009

Nu när jag har några tillfälliga pappadagar…

…kan jag äta lunch med Baby Mama #1…


Cornelia.

…stjäla andras barn medan de pratar i telefonen…


Ika, Krille, Cora.

…använda andras barn för att promota Sonic Ritual


Cora och Close-Up.

…få kända kulturjournalister att promota min Shrinebuilder-artikel i utbyte mot blandcd:s


Ika och Close-Up.

…samt inte öppna när Jehovas Vittnen ringer på dörren (insert Rövsvett-citat här), för att sedan smygfotografera dem när de går.


Jehova ett.


Jehova 2.


Jehova 3.

”Look, I don't think it should be a sin, just for saying Jehovah.”
”You're only making it worse for yourself!
”Making it worse? How can it be worse? Jehovah! Jehovah! Jehovah!”
Monty Python, 1979

”Redan som barn var han en hund”
James & Karin, 1974

5 kommentarer:

Anal Elf Kid sa...

Du borde ha firat genom att leta reda på Blasphemes gamla slagdänga "Jehova". Fransk metal blev aldrig bättre än så.

SheerFaith sa...

längtar tills nya Close-up dimper ner i brevlådan och jag får läsa om Shrinebuilder. Hoppas att plattan lever opp till förväntningarna.

Elina sa...

En kompis till mig väntade länge och förväntansfullt på att Jehovas skulle komma på besök. Men när de väl dök upp ville de inte alls komma in och diskutera Gud och livet, hur mycket han än trugade med kaffe och kakor. De lämnade ett exemplar av Vakttornet och gick.

johan, aka trixy sa...

jesus,
du skulle öppntar dörren gosse
de var min kontakt med verkligheten under några veckor i vintras. jaja, de kommer fler chanser

Anonym sa...

Heter ungen Cora så lär dom ju ladda hem den här plattan: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=63772983&blogId=343645800
Kanske den bästa kärlekslåten nånsin, garanterat den bästa om nån som heter Cora..