lördag 24 oktober 2009

Poison Idea i Stockholm igår: En kortis

Jag tappade skiten totalt igår.

Grät i princip under ”Taken by surprise”. Dock: Jag avsäger mig all kvalitetskontroll gällande Poison Idea. Jag vet att det med största sannolikhet var rätt mediokert, rent objektivt. Men Jerry var lycklig som ett barn, jag var lycklig som ett barn, den allmänna stämningen var extatisk som ett barn och det var den största hardcorekonserten i Stockholm sedan Mob 47 på Debaser. Det var, kort sagt, årets fest. Men mer om det senare, med allt vad det innebär av skvaller, Domar och bildodyssé.

Tills vidare: Den mest orimliga tatuering jag någonsin sett.


Salomon i Night Fever.

3 kommentarer:

Mattias Indy Pettersson sa...

Skrev tidigare under dagen på det gamla goda sepeforumet:

Nuffran 5/5
Poison Idea 2/5

Det var helt klart mer givande för mig att kolla in dig än att kolla in bandet. Tack för en bra show! ;)

Herral de Santina sa...

Ha ha ha.
Ja, jag gör vad jag kan för att underhålla.

Mattias sa...

Det var jävligt bra tycker jag. Nästan lika bra som att du spelade Generals.