tisdag 27 april 2010

Det orimliga blir rimligt

”Du blir väl rimlig, lille vän?”

1. Se ovan. Se till höger. Annonser på I Just Can’t Hate Enough. Varför? Uteslutande för att det är coola festivaler som jag själv ska åka på. Och jag får något för det. Så nej, det blir inga McDonald’s- eller Modegallerian-annonser i fortsättningen heller.

2. Jag har, i smyg, börjat gillar Khoma. Hur gick det till? Är det åldern? Barnet? Mesigheten? The whackness?

3. Sonic Ritual spelar på Punk Illegal. Med mig.

Och så, äntligen ett rimligt beslut från en svensk myndighet:
Dödssjuka patienter har rätt att själva bestämma över liv och död.

Tummen upp till liemannen!

Soundtrack: ”Pull the plug” av Death. Givetvis.

5 kommentarer:

Ørjan sa...

Hole In The Sky blir rimligt! Velkommen til Bergen i Augusti, hoppas at regnet lettar till dess.

Herral de Santina sa...

Askregnet eller det vanliga regnet tänkte du? Har för mig att det ständigt vräker ner i Bergen.

Anonym sa...

tebaks i bandet eller bara hjälper till?

Herral de Santina sa...

Sista konsert med mig, last call for alcohol, one for the road, one rode to Asa Bay etc etc.

sikas sa...

kul med punk illegal! vi ses