lördag 17 april 2010

Roadburn 2010: Vi behöver lift

Vulkan och aska, FTW! Allt flygande är nere. Jag och Death Row-Henrik åker tåg till Köpenhamn, framme söndag kl. 22. Sedan tåg till Malmö dagen efter kl. 07. Sedan är vi fast.

Någon skåning eller dansk som kanske ändå ska upp till Stockholm och röja och behöver två glada liftare?

Maila christofferjonSNABELFUCKINGAgmail.com.

Alla tips och all hjälp mottages tacksamt. Körkort finnes.

Men vi är glada ändå.


Death Row-Henrik är glad för att han köper en av världens bästa lp:s.
Grutle är glad för att han är från Norge.*


* Grutle ingår inte i ressällskapet.

12 kommentarer:

Julia sa...

Jag är kanske en hemsk mänska men jag fascineras av alla dessa berättelser av hur folk tråcklar sig hemåt.

Herral de Santina sa...

Jag skulle nog också fascineras av det om jag inte satt fast i det. Men men, drink and be merry! Nu ska vi ha kul sista kvällen. Festival FTW!

Anonym sa...

vilken lp är det där?

Anonym sa...

Jag har fått uppfattningen att du hatar Skåne och skåningar så du får nog klara dig på egen hand. Hade plats i bilen annars...

Herral de Santina sa...

Total Fury, 13 songs.

Herral de Santina sa...

Anonym: En nedrig men halvt rättfärdigad kommentar. Jag hatar inte alla skåningar, bara de som röstar på SD. Ngra av mina bästa vänner är skåningar. Ngra av mina favortiband är skåningar. Så - untrue!

Anonym sa...

@Anonym 12.24. Gapflabb! Jag tänkte preciiiiis formulera något i samma anda. Sicket ålarens! :)

Anonym sa...

Insision lirar på The Cave i Sumpan Fre 23/4 förresten!

Patrik Wirén sa...

Layout (CU)-Jessika hälsar: "Annars går det bussar från Ängelholm varje dag så länge flyget står stilla.. man kan alltid köpa in sig på en stand-by biljett för 608sek.. vet inte om de e intressant, men möjligheten finns iaf"

So What ! sa...

Önskar er ALL Lycka till med resan hem... =)

mehmeh sa...

Chrille, det där lät precis som när skånska SDare pratar om invandrare...

-Jag hatar inte alla invandrare, bara de som är kriminella. Några av mina bästa vänner är invandrare. Några av mina favoritrestauranger drivs av invandrare.

Men vi vet ju alla hur det EGENTLIGEN ligger till ;)

Herral de Santina sa...

mehmeh: Ja, det var ju lite av min poäng.