onsdag 14 april 2010

”I am very premium pedophile priest to be with.”

Vi kör en vända till på detta välbekanta tema! Om katolska präster fick tummen upp till att mumsa murra, så skulle de genast överge begäret att tvinga småpojkar till att runka av dem i sakristian.

”Men samtidigt kan man inte lasta celibatet som sådant för det som hänt, eftersom det är ett brott mot celibatet. Det kan finnas de som kanske inte har förmågan att leva i celibat. Därför är det viktigt att man noga granskar alla kandidater så att de har möjlighet att leva i den här kallelsen.” Biskop Anders Arborelius serverar katolsk logik 101.

I Chile har de i alla fall vett att sikta in sig på de kristnas fiende #1:
De där jävla bögarna. Igen.

”Många psykologer och psykiatriker har visat att det inte finns någon länk mellan celibatet och pedofili medan åter många andra har visat, enligt vad jag har blivit underrättad, att det finns ett samband mellan homosexualitet och pedofil. Det är sanningen. Där finns problemet.” Kardinal Tarcisio Bertone bevisar att han är helt slut som människa.

Mer i ämnet: Marcus Birro blottar sitt förtryckarorgan.

I övrigt: Läser jag en till musikrecension som använder formuleringar som ”förlösa”, ”känslostormar”, ”slutna ögon”, ”oförlösta känslostormar”, ”förlösande stormande känslostormar” etcetera så lovar jag – jag blir totalt vansinnig up in this motherfucker.

Jag vet att jag i mitt förflutna gjort mig skyldig till brottet att använda dessa meningslösa beskrivningar för att signalera att jag och musiken har ett makalöst djup i själen. För det ber jag om ursäkt. Aldrig mer.

Soundtrack: ”Nuke the cross” av Toxic Holocaust.

Inga kommentarer: