fredag 9 april 2010

”I am very premium person to be with"



För de av er som inte vet det har min vän Jonas alldeles precis exakt nu slutat på Close-Up. På måndag börjar han knega på Sweden Rock Magazine. För att fira gav han sig igår ut på en kärlekskryssning tillsammans med sin nya besättning. Han lämnar rapport:
Egen svit med bubbel, sovrum och vardagsrum. SRM FTW!”.

Jag önskar Jonas all lycka och välgång på de sju hårdrockshaven. Det kommer att gå strålande.

Tummen och botten upp Jonas!

Mer tumme upp: Jeff från High on Fire har ett nytt band. Om på speed, ljuvligt!” lyder General Dooms omdöme. Tack till Kill that cat.


”She is not real Seeing Eye bitch, and is also mentally deranged”.

4 kommentarer:

Per sa...

Jag har alltid set Close-up som den bästa musiktidningen i landet.
När jag sist läste ett nummer av SRM för många år sedan så var det uselt. Har den ryckt upp sig?

Herral de Santina sa...

Jag är ju ganska jävig men ja, det skulle jag nog vilja säga att den har gjort. Rätt rejält. Även om de till största delen skriver om band som jag finner ointressanta.

Unknown sa...

Jag vill poängtera att det fanns fyra bubbel i kylen. Och att jag brände 200 spänn på en tygsäl och en megaklubba som Primal Fear skulle suga på.

Emerald Kewk sa...

Primal Fear skulle alltså suga på en tygsäl?