onsdag 9 mars 2011

– Hej, jag heter Christoffer, jag är 33 år gammal, och jag är… synthare.
– Hej Christoffer!



Just nu i denna sekund:

1. Är jag så less på all hårdrock att det enda jag lyssnar på är nya Paper, bodysynth och en finsk nyupptäckt vid namn Nightsatan? Jo, så är det.

2. Är jag så less på allt gitarrbaserat mangel att den konsert jag ser fram emot mest är Die Krupps och Nitzer Ebb? Jo, så är det.

Fuck you, Big Four.


Nightsatan – extremt korrekt klädda.


Nightsatan – extremt avslappnat omslag.

11 kommentarer:

Pär Arvidsson sa...

HMJ

DK sa...

Det är jobbigt när sånt händer, krya på dig!

Pär Arvidsson sa...

HMJ

Herral de Santina sa...

HMJ?

Erik sa...

hade gärna kollat upp nightsatan men med det bandnamnet blir det jävligt svårt... man vill liksom ha hela paketet inte bara några ironiska pojkars "galna upptåg". älskar sjuka plattor men med ett sånt namn blir det svårt...

HMJ= hennes majestäts, öh...jak?

evilbunny sa...

Join the dark side, we have cookies! ;-)

Parne sa...

Krille>> Jag antar att Arvidsson menar Heavy Metal Jävlar. Och eftersom han är frisk i huvudet, så har han inte mage att skriva skiten som jag just gjorde. Detta uttryck måste bort, för all jävla framtid. Det ska inte få finnas. Alla som använder det måste dö. Bara det uttrycket får mig att vilja lyssna på Front 242 resten av mitt jävla hårdrockspunkliv.

Lite mer om skiten:

http://idiotensparad.blogg.se/2010/february/ett-obegripligt-uttryck-som-kan-dra-at-helvet.html

Maria sa...

Varför inte testa senaste grejen från stan... (Umeå). Syket - with love. Förståsigpåare säger att det kan vara årets skiva som redan är släppt.

Herral de Santina sa...

Maria: inte hunnit med nya Syket. Förra skivan är dock briljant. Skrivit om den ett par ggr.

Parne: Ha ha ha... Ja jävlar. HMJ. Inte ok. Någonstans.

Anonym sa...

Nightsatan var riktigt bra.

Anonym sa...

Jag såg Nitzer Ebb spela förband till Depeche Mode i Malmö och Göteborg förra året. NE var sjukt bra, DM... nej.