tisdag 29 mars 2011

Mitt liv som sjuk sleaze gitarrist-fitta (grym dude)

I och för sig sa jag efter mitt senaste band att jag aldrig mer ska spela musik. Och i och för sig är jag en trettiotreårig småbarnsfar som inte uppskattar någon sleaze gjord efter… tja… efter… Nej, jag vet inte.

Men det här erbjudandet är liiite för bra för att ignorera:



Sign me upp.

Slitz och Mats Drougge utnämner oss till Sveriges bästa rockband inom två år. Två satans år, era skitgrisar! Ät det, medan vi tar över hela jävla världen. Och åttiotalet.

Kudos till Grga för länken.

4 kommentarer:

Anonym sa...

That's actually me - I lied about my age, girls like lambkött.

80-TALETS!

G-Man ElkZ

Herral de Santina sa...

Wow. How you gonna pull off looking like a 17 yr old when you meet your future band mates at the audition?

Anonym sa...

Ah....

That's put a crimp in an otherwise damn fine plan!

k sa...

Uranhalten i Uppsalas dricksvatten är extremt hög kanske ett samband? http://miljoaktuellt.idg.se/2.1845/1.297161/uppsala-vatten-morkade-uran-i-dricksvattnet