söndag 6 mars 2011

Söt bebis lyssnar på Graveyard ”Hisingen blues”: Dansar, justerar subbasen, gråter, kramar pappa och tappar intresset

Ett spår från Graveyards kommande album ”Hisingen blues” möter ett barn från vår kommande framtid. Skivan kallas redan för årets svenska rocksläpp och bandets groomas på storbolagsmanér till att ta över tronen efter Hellacopters.

Om detta vet jag inget.

Jag konstaterar bara kallt och krasst att Graveyard, som alltid varit lysande, nu blivit ännu bättre. Hur är det möjligt?

Jag frågar mig gång på gång.

Hur är det möjligt?

Kudos.


Om Olivia Obliteration redan kallas för för årets svenska barn och groomas på bloggosfärmanér till att ta över tronen efter 138, låter jag vara osagt.

3 kommentarer:

Tomasz Swiesciak sa...

Ännu ett bevis på att Eyehategod bara kan leda till bra saker. Frågan är hur man får sexåring att gå från Kiss till tyngre grejer, förslagsvis Marduk eller Watain?

Maria sa...

Fint med ett musiktips så här på söndagen. Sweet!

Petri sa...

"Söt bebis lyssnar på World Peace" härnäst kanske? Alla barn gillar Cro-Mags.