onsdag 15 juni 2011

Born to win – live to win some more

Idag – vinnis! Varför? Jo, jag får:

1. Börja dagen med att lyssna på ”Another perfect day” och ”Overkill”, båda två i sin helhet, av och med Motörhead. Och det innan jag ens lämnat hemmet. Vinnis!



2. Tvåla till en ”Idol”-profil som på många sätt och vis personifierar allt som är fel med världen. Hans attack läser ni – här. Min replik ser ni ovan. Den gick inte helt oskadd genom Magnusson/Melins etiska granskning, men så gott som. Bara en ynka mening försvann, vilket är ett bättre resultat än annat som hänt under veckan. Vinnis!

P.S.: Särskrivningen är inte mitt fel. Den står Andreas Carlsson för.



3. Jag får och kan och vill helt oprovocerat bära patronbälte på jobbet en vanlig sunkonsdag. Vinnis!

7 kommentarer:

Fredrik Granberg sa...

Geni!

rocky sa...

dubbelskärp? hur tänkte du där?

Herral de Santina sa...

Du måste alltid ha ett skärp i hällorna. Alltid.

Camilla sa...

Japp, där satt den!
Repeat what Fredrik Granberg här skriver.. GENI!

HA!
//C

Metal Shrine sa...

Är det inte jobbigt att hela tiden vara så fixerad över vad du har på dig? Vem bryr sig? Speciellt på
A- "Se och hör" bladet? Håller med i A Carlssonshittet. Han kände ju sig så jäkla dissad i Tengners bok när de mötte Coverdale i Sthlm och plötsligt tokhyllar han mannen som tappade rösten för flera ljusår sedan.

Herral de Santina sa...

Jag är den jag är och jag gör väldigt få saker i livet som jag finner jobbigt. Jag tycket bara om att sätta guldkant på den gråa vardagen. Ibland kan livsnjutandet komma i så enkel form som ett simpelt patronbälte. Try it, you'll like it.

Orren sa...

Komigen nu Röstlund-Jonsson, vad fick du censurerat? Jag är -för att citera en vis man -genuint intresserad.