onsdag 1 juni 2011

”Wake up wild child”



Jag har en krönika inne i dagens papperstidning. Jag har även en gigantisk överkropp, taxben och inga ögon på min bylinebild.

Texten finns på internet – här.
Min oproportionerliga lekamen hittar du – här.

För övrigt: Zandra ska intervjua Blackie Lawless. Dagen är inte bestämd, det kan ske när som helst, och han ringer prick klockan 07.00. Vilket fantastiskt väckningssamtal! En femtiofyraårig man som skriker ”I’m a wild child/Come and love me/I want yooouuu”.

Vem vill inte vakna så?!



Soundtrack: ”Persistence of time”, av och med Anthrax.

10 kommentarer:

zandra sa...

Nej! Det är inte fantastiskt, det är TORTYR! Det kommer att sluta med att jag vankar omkring hålögd och psykotisk på Söder med en telefon silvertejpad runt huvudet.
Bylinen däremot var bra.

Anonym sa...

Christoffer and Zandra sitting in a tree!

K I S S I N G

Herral de Santina sa...

Eh… nej.

Martin sa...

Snyggt insmygande av Obnoxious Youth och Rise & Shine.

Metal Shrine sa...

Intervjuade Blackie för några år sedan. Han var jäkligt trevlig. Har dock för mig att jag fick ett mail ang vad man kunde fråga och inte fråga.

Pär Arvidsson sa...

Inte fan gillar coolingar som lyssnar på Rise and Shine även In flames.

Anonym sa...

Ja, han lär ju inte ha skrikit "FUCK YOU LIKE A BEAST!" i alla fall.

:(

Anonym sa...

du måste vara sjukligt självkritisk, ser ingen konstigt med den där kroppen...

/J

roger raps sa...

hur länge stod du och tänkte över val av outfit din jävla stackare?

Herral de Santina sa...

@ROGER RAPS: Ungefär lika lång tid som det tog dig att formulera ditt insiktsfulla, bitande inlägg på korrekt svenska med bara gemener. Dvs, 10-15 minuter.