lördag 18 juni 2011

Umeå Hardcore: Where the wild things were



Hepp.

9 kommentarer:

760 sa...

jag ska inte neka till att jag gillade din blogg bättre innan den förvandlades till för en reklam- och länk-plats för aftonbladet.

Fredrik sa...

Jag och Jan har en helt annan beef. 8)

xstx sa...

Löjligt peppad när Foul taste of freedom spelades i baren på spelstället i Leipzig under vår sväng i våras. större delen av plattan är kalas.

Herral de Santina sa...

760: Snart är det över, håll ut.

Andréas sa...

Hahhaha skrattade högt när jag läste den posten.

abu sa...

äh, vafan skriver du inget om SHELTERS reunion spelning på westcoast riot för!?!?!?

Herral de Santina sa...

ABU: För att jag inte var där?

Herral de Santina sa...

Bleurgh: Den där kommentaren kommer inte att godkännas av anledningar som jag är rätt säker på att du kan lira med.

Bleurgh sa...

Japp, tyvärr. Men det är onekligen ett intressant perspektiv på den lilla ankdammen, speciellt med tanke på alla hopp mellan tidningarna som skett senaste året. Kanske inte alltid helt sunt om man ser till hur allt hänger ihop.