tisdag 21 juni 2011

Piga: the game of the arseholes



På papperet idag. Delar av den på internet – här.

För övrigt missade väl ingen Johanna Koljonens förvirrade inlägg i städhjälpsdebatten för två veckor sedan? Läs – här. Läs sedan Boss Åsas lusläsning – här.

Kvinna plus fränt, kreativt jobb lika med alibi lika med helt okej med skattesubventionerad städtant. You go girl!

Inte aktuellt, jag vet.

Ville mest ta tillfället i akt att berätta att Johanna Koljonens favoritgrindband är Pig Destroyer.

Men när det gäller vem som har de flinkaste syltfingrarna bland alla gitarrister, väljer hon självklart Pig Champion.

Se, det fick ni inte veta i ”På spåret”.

6 kommentarer:

Pär Arvidsson sa...

Jag är kär i henne sen hon var med i På spåret. Jag städar gärna åt henne om hon vill.

Limma med hast sa...

Drunk Injuns-kopior.

Anonym sa...

Koljonen får gärna anställa min arbetslösa iranska granne så jag slipper höra dennes klagomusik som hon lyssnar på för att fördriva dagen med utplockade soc.-pengar. Allt medan jag våndas över att höra Rudimentary Peni blandas med iransk pop samtidigt som jag försöker sitta och arbeta.

Martin sa...

De är från sthlm.

Martin sa...

DrLD tänkte jag på alltså. Koljonens tankesätt är väl sånt man får stå ut med om man läser DN. Och RP blandat med iransk pop låter inte alltför illa i teorin.

Herral de Santina sa...

MARTIN: Förstod det. Varför tror jag att de är från Sthlm?

Rudimentary Peni och iransk pop låter som en rimlig kombo i teorin, men att ha det som granne låter som ett orimligt etnohelvete.