torsdag 23 juni 2011

”The nail that stick up gets hammered down”



”Vi fastnade för deras kristna värderingar.”

”Jag tycker att de har handlat fel. 13 är en så känslig ålder och att då få höra att man inte duger, på en kristen skola till råga på allt... min dotter är jätteledsen.”

Jag ser inga som helst problem med det här.

You wanted the kristet utseende?
You got the kristet utseende – Jesus!

Molly Palmborg, 13, och hennes mor fick en kraschkurs i gudsslaveri:

Stick inte ut. Försök inte ha en fri vilja. Glöm egen identitet. Tänk inte. Ifrågasätt inte. Och - viktigast av allt! – glöm aldrig att du är fullständigt värdelös i din skapares ögon.

Tanken att du duger som du är, tillhör kättare.

Jag hyllar Grenadjärskolan i Örebro som visar sin tros sanna grisuppsyn. Jesus gula smiley face brukar i vanliga fall dölja fascismen.

På det här sättet kanske, kanske plugget lyckas rädda några lyckliga individer undan den mentala våldtäkt religion innebär.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Meneh ... Rubriken, RUBRIKEN! :D

Herral de Santina sa...

Min eller deras?

Pär Arvidsson sa...

Deras så klart, årets bästa.

Per sa...

"Högt pris för Hitlers glas" och "Tvingade i barnen tabasco" var inte heller så pjåkiga.