fredag 24 juni 2011

En midsommarnattsmisantropi

Cornelia: Åh, vad skönt vi har det. Glad midsommar, min älskade!
Jag: Detsamma till dig! Jag älskar dig. Åååhhh…
(blickar ut i sommarnatten)
…tänk så många våldtäkter, misshandlar och fyllekörningar som sker just nu. Så många oräkneliga brustna hjärtan, grusade drömmar och krossade liv som skapas i denna natt, i vår samtid.
Cornelia: Jaha, en klassisk Krille-kommentar.



Det finns inget jag gillar mer än att köpa skivor där de tackar ”all fuckin’ Hardcore Thrashers from the DDR”. Berlinmuren ska – upp!

3 kommentarer:

Tre-R sa...

Protector, bra skit.

Pär Arvidsson sa...

Golem <3

Inhandlad på Hammarlunds musik i reabacken typ 1988 för 29 spänn.

Herral de Santina sa...

Med tanke på att jag köpte den nu för 100 kr, kan den marknadsmässiga värdeutvecklingen över 22 år ses som relativt blygsam.