tisdag 10 maj 2011

Två sprängda barriärer (avantgarde, is I)



1. Förmodligen första gången Ernst and the Edsholm Rebels skickar en skiva till en kvällstidning. Kudos, E.A.T.E.R.



2. Förmodligen första gången någon bär ett patronbälte på en bylinebild i en kvällstidning (insert skämt om Charles Bronson versus Felix von Havoc here).



Det enda jag vill göra är att gå ut och leka i solen med min nya vinyl. Ändå sitter jag här och pluggar In Flames och kollar fotografier på mig själv, som den nitiske och fåfänge jävel jag är.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Förväntar mig en lång text om Swans spelning på strand. Alternativt en text om hur briljanta de var på Roadburn.

Anonym sa...

http://www.museudochiado-ipmuseus.pt/en/node/1016

jävla pretto

Anonym sa...

The boots....can't fuck with the boots! (hope there's a Slammer patch somewhere on the kutte battle jacket?)

Herral de Santina sa...

Anonym 1: Svar i blogg.

Anonym 2: Eh, va?

Elk: Slammer is only for UK nationalists.

Anonym sa...

Acid Reign?

Ernst Edsholm sa...

Hunnit lyssna än då? ;)

Herral de Santina sa...

@ERNST: Tyvärr inte. Sjukt barn och en Anthrax-intervju kom emellan. INTE Anthrax (UK) alltså, utan Anthrax (US).

Herral de Santina sa...

@GREG: Decent bargain bin thrash! Now, you wanna talk Lawnmower deth I am all ears.

Get me ”Oh crikey” on vinyl pronto!

Göran sa...

Jag har kids in America ep´n med Lawnmower Death.

Det hade jag glömt.

Göran sa...

Deth. My bad.

Anonym sa...

Next time you see BULLET FOR MY VALENTINE playing anywhere you can get to - Baron Kev (of Lawnmower Deth and Acid Reign) is their guitar tech...friend of mine, 'ave a word!

On a more serious note - how many times can you bounce up and down on satan's big old trampoline?

sikas sa...

låter nya in flames dyrare?

Herral de Santina sa...

Dyrare än… vad? Du måste sätta det i referens till något.

Dyrare än:

Modorra?
Dave Vincents latexskjortor?
Taj Mahal?

Anonym sa...

a quick googlez will find you that vinyl, even the green one.....if you have about 350:- to throw at it...

Anonym sa...

SIKAS: Dyrt som Demonbellas orimliga leverne?