fredag 27 maj 2011

”Jag såg dig sitta där på bänken, men trodde att det var en vanlig alkis”


Sekunden efter att bilden togs…


…rusade mannen längst till vänster ut på fotbollsplanen och angrep en av spelarna medelst knölpåk samt aggressivt språkbruk.

Min nya giv: gå på konsert och gå hem innan bandet spelat. Eller gå på releaseparty och lämna stället innan något kul hänt.

Visa upp sig, hälsa, sedan ridå. Värt.

Igår spelade Invasionen. Hur det gick har jag ingen aning om då jag redan hemma i soffan med ett febrigt barn när gänget väl äntrade scenen.

Men eftersom André börjat använda sig av en datamaskin, placerad bredvid de analoga trummorna, utgår jag från att det lät som Judas Priests ”Turbo”.





Stilig Joy Division-stilism. Kudos, Robert.

4 kommentarer:

Invade tjis! sa...

Jävla tjock Virtanen är. Eller om det är Pricks-Janne.

Nej ingen vans keps, då är det nog förstnämnde.

Tomasz Swiesciak sa...

Stod också och diskuterade Virtanens fetma med en vän. Spelningen var väl, eh..kort. Hann aldrig få något intryck av de nya låtarna.

Herral de Santina sa...

Men lät det som "Turbo?!"

Tomasz Swiesciak sa...

För dålig koll på JP för att avgöra. Någon nämnde nåt om Joy Division-basgångar.