fredag 13 maj 2011

Blogspot: Game of the arseholes

Som ni kanske har märkt har blogspot/blogger uppfört sig som ett korrupt jävla supsvin senaste dygnet. Åtkomst nekad och gårdagens inlägg puts väck.

Skandalöst beteende av en gratistjänst på internet.

Nu är allt tillbaka till ordningen och Verkligheten/bloggosfären kan snurra vidare. Dock hann jag inte hajpa den där konserten med bandet jag lovat att aldrig mer skriva om. Ej välgörenhetsarrangemanget på Stockholm Classic Tattoo, där jag blev tillfrågad om att spela skivor.

Konserten är redan i full gång och slutsåld, och tatueringskalaset var tydligen fullsmockat med kaos i kubik. Så det gjorde nog inte så mycket.

Istället blir det ett något försenat fotografi från onsdagens dopp i mediaplaskdammen, som jag norpat på internet.


Krille, Henric, Fredrik. Vi ser ”somriga” ut och jag har brittiska tänder.

Cornelia svirar i natten och ser det där spökbandet. Jag dricker vin med Zandra och lyssnar på tre (!) lp:s med Madonna (hennes val) och Black Sabbaths ”Technical ecstasy” och ”Mob rules” (mina val).

Sayonara.

8 kommentarer:

Koalan sa...

Dags att pensionera de därna brillorna nu.

Tompa sa...

Är det Henric De La Cour med tuppkam? Fräsig frilla!

Fredrik sa...

Sköna val av BS-skivor. Mob rules kan ses som en hyllning till den nu ett år döda hjälten och sångaren som sjöng på skivan. Sorg. Dio for president!

Herral de Santina sa...

Koalan: Men vad ska jag ha för solglasögon då? Snabba Emperor/Matrix-brillor?

Koalan sa...

Du ser redan ut som Satyrs lillebror, så ett par aviators skulle nog passa.

Emperor-brillor i miniformat eller enorma vindrutor som är större än pannan känns inte som de enda alternativen.

Herral de Santina sa...

KOALAN: Hej, jag heter 138. Jag jobbar på en kvällstidning. Jag driver en blogg som heter I Just Can’t Hate Enough. Jag sysslar uteslutande med extrema ytterligheter. Har vi träffats?

Skämt å sido så har jag ett par aviator som jag använder när jag vill rulla lite mer inkognito.

…men du minns väl vad man sa på slutet av 80-talet/början av 90-talet om Kerry King, innan han rakade skallen? Ju längre bak hans hårfäste kröp, ju större solglasögon skaffade han. Kring ”Seasons in the abyss” rockade han snowboardgoggles.

Anonym sa...

"Skandalöst beteende av en gratistjänst på internet." Vad hade du väntat dig av en g r a t i s t j ä n s t, egentligen 138? Att den INTE skulle bugga ur? Vi lever i 2011... Inte 1998. Inte ens Myspace funkar ju som det är sagt att den ska.

//Thorsten

Herral de Santina sa...

Thorsten: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi