torsdag 19 maj 2011

138 summer tour 2011

Det kommer ett mail från en läsare:

”Mindre tävling och mingel, mer observationer från verkligheten. Jag har så mkt dötid att slå ihjäl nu när vi spelar hela tiden.”

Observation från verkligheten: Igår hade jag ett möte med Klas Lindberg, chef för Nöjesbladet. Jag bar en t-shirt med texten ”Spräckta snutskallar”. Han bar en jordfärgad slipover.

Vi planerade min sommar och enades om att jag ska åka på 40 000 000 000 000 festivaler under juni, juli och augusti. Jag kommer knappt att vara i Stockholm. Så därför är jag hemma idag med en Olivia Obliteration som vägrar sluta snora.

Mer spännande än så är inte Verkligheten just nu. Tyvärr.


”Fuck you, melon!”

En mingelbild på det, för att jag kan och vill. Stulen från den här märkliga mannens blogg. Varning för solglasögon av Kerry King-kaliber.


Ika, Henric, Krille.

3 kommentarer:

Andréas sa...

Vilka festivaler blir det då? Ska du recensera spelningar/festivalerna eller vad ska du göra?

Herral de Santina sa...

Hemligt, än så länge.

Men nej, jag ska inte recensera. Jag ska rapportera.

Om Steve Harris halkar på ett bananskal är jag där och frågar hur det känns.

Om James Hetfield äter dåliga skaldjur IGEN ska jag stå och banka på toadörren och be honom beskriva konsistensen på sprutlackerandet.

Typ, kanske. Eller?

Anonym sa...

"Jag bar en t-shirt med texten ”Spräckta snutskallar”.

låter fientligt det där, du.