tisdag 3 maj 2011

Been caught buttering (by the Bin Laden buffet)

Konversation på en tidningsredaktion, klockan 13.08, ståendes vid en Bin Laden-buffé bestående av mustiga ostar och fräsch Wellness-frukt.

Sandy: Mumifierad alltså… Vilket ord.
Jag: Jo, ja. Vilket band är det förresten som har en låt som heter ”Mummified shrunken bitch”?
(tysnad)
Jag: Hallå?
Sandy: Meh! Är du allvarlig eller? Hur och varför skulle jag veta det?!
Jag: Men på riktigt, jag kommer inte på det. Cannibal Corpse?
Sandy: Nej, jag vet inte vilka som skrivit ”Mummified shrunken bitch”.
Jag: Okej då, surmört. Jag får väl goggla.
(söker på internet)
Jag: Okej, jag fattar din förvirring. Jag sa fel. Den heter så klart ”Shrunken and mummified bitch”. My bad. Det är Pungent Stench.
Sandy: Mer Wellness-frukt?
Jag: Tack.

Sedan går vi förbi Martin som förfasar sig över dagens ungdom i bloggosfären. Därefter hyllar han Master’s Hammer.

Ordning – återställd.

Cykel – check.
Svastikor – check.
Solglasögon – check.
Tjeckiska ölgubbar – check.

2 kommentarer:

Martin Söderström sa...

En av dem kallar sig Necrocock för helvete. NECROCOCK! Det är nästan för bra.

xstx sa...

Alltså det är ju rätt sjukt detta, eftersom jag inte läste detta inlägget innan idag, och eftersom jag typ aldrig kommer ihåg drömmar, än mindre mardrömmar, men på allvar hade en mardröm där Pungent Stench ingick inatt.

För övrigt. Sett i skyltfönstret på Copenhagen Gay Center efter Integrity i Köpenhamn 2008: en stor bytta med "Boy butter".