söndag 1 maj 2011

Tävling: Vinn sorgeståndpaket

Salt, bomb, vila.

Jag kan inte släppa stockdebatten här nedan. Så jag höjer insatsen med en vinyltävling.

Bandet Bombus har ett skivbolag. Det heter Mourningwood. Jag har tidigare skrivit om deras senaste katalognummer – här. Nu lottar jag ut två stycken paket innehållandes följande strålande släpp :

1 x Pyramido ”Salt” lp
1 x Den Stora Vilan ”S/t” lp
1 x Bombus ”No. 3” 7”

Tävlingen gäller vilket band som spelat in den bästa inräkningen någonsin i muskhistorien: His Hero Is Gone eller Cro-Mags.

Läs allt och rösta genom att kommentera – här. Jag väljer en HHIG-nöt och en Mags-hjälte som får var sitt paket.

Lämna gärna mail i kommentaren.

Tävlingen pågår tills… tja, så länge jag känner för det! We gotta know!


Salta snubbar.

Soundtrack: ”Season of the dead”, av och med Necrophagia.

17 kommentarer:

Jarno sa...

HHIG så klart!

Tobias sa...

Cromags!
wtobiasj@hotmail.com

henry fiat sa...

HHIG!

mme@home.se

G sa...

HHIG, inget annat!
gustav.hs@gmail.com

K.J.L.S.I sa...

Eftersom att Dropdead - A final question inte fanns med som alternativ så får jag hålla mig till Cro-Mags.

Walain sa...

Båda är ju fel, det är givetvis den där mob 47-låten (kommer inte ihåg vilken det är på rak arm) som börjar med 16 (!) ettriga pinnar.

Anonym sa...

cro-mags! joel_carnstam@hotmail.com world peace!

GB sa...

His Hero is Gone så klart. Där maskeras inräkningen mycket snyggare - lite mindre Metallica, lite mer Tragedy.

gustavbadagard@yahoo.se

Cronos kronjuveler sa...

HHIG!!!

bear_quartet@yahoo.com

O sa...

Cro-mags!
oscar.klang@gmail.com

Vic88 sa...

HHIG

viktor.gustafsson@phonehouse.se

jocke sa...

Cro-mags
joakimbrehmer@yahoo.se

johan sa...

His Hero Is Gone...lätt.

timecanvas@gmail.com

Carl Henric sa...

Cro-mags!
henric@vivahate.se

WE MUST AMPUTATE sa...

Cro-Mags, although they have not released so many records, have been most influencial on a hardcore punk turned crossover thrash perspective. Great stuff! odense@gmail.com

henry fiat sa...

ska 138 kolla när Pyramido begår sthlmspremiär på lördag?

http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=160205914040971

end2endburner sa...

Bad Brains > Cro-Mags > His Hero Is Gone
end2endburner@gmail.com