onsdag 4 maj 2011

Jag dyrkar döden i kanintofflor

För ett par månader sedan snubblade jag över den här artikeln. Den beskriver hur när världen slutligen går under i ett ICBM-eldhav, kommer de som sitter under jorden och trycker på knappen att bära myskläder.

Sedan dess har jag regelbundet surfat in på Ebay i jakt på Nuclear missile combat crew-tygmärket som figurerar i artikeln. Jag har nog även nämnt det här på IJCH.

Idag kom det ett anonymt brev poststämplat i Göteborg.


Jag har på riktigt inte en aning om vem som skickat det här. Men vem du än är så älskar jag dig. Beyond megakudos.



Olivia Obliteration lekte idag med sin första straight edge-person.

Det gick bra.

7 kommentarer:

Anonym sa...

och vips så börjar hon prata som i snickeriet

Martin sa...

Jäävlar vad fett.

Slusk sa...

Bra val av pseudonym!

Herral de Santina sa...

Jag fattar inte pseudonymen.

Krogh sa...

Top secret ska det väl bli va.

Wicked Boner sa...

top sykretts

Slusk sa...

Pseudonymen är från "the number 23".
En film i min smak.