torsdag 26 maj 2011

Tänk på barnen: raka rör


Bilden… Bilden!

Det kommer ett mail från en läsare:

Hejsan, min bror skickade mig en länk nyss och eftersom jag vet att han läser din blogg så trodde jag direkt att det var därifrån länken kom. Så var dock ej fallet. Jag vill inte på något sätt kräva att få höra dina åsikter men när jag såg den här sidan så blev jag stum i huvudet av den totala idiotin. Den enda person jag vet som kan skriva sakligt med ett intressant språkbruk i raseri är du. Så, vad tycker du om det här?

Det kommer ett svar från IJCHE:

Gah. Guds kuk. Jag är ledsen att göra dig besviken, men jag orkar inte riktigt rasa mot denna bottenlösa, äckliga galenskap just nu. Det är bara… bortknullat bortom all kontroll. Enda ljuset i slutet av tunneln är att de i alla fall inte tog upp intimrakning. Än.

Inga kommentarer: